.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و توسعه بندر شهید بهشتی با مشارکت هندی‌ها پرداخته‌اند.(ادامه)
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد. شوهر سرشناس مهناز افشار به زندان محکوم شد + جزئیات
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد. بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته ، نایاب و کمیاب کشف شد.(ادامه)
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد. داروفروش اینستاگرامی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند. آنالیز کرسی‌های مجلس دوازدهم/ سهم احزاب و لیست‌ها/ آمار اصلاح طلبان و مستقلین/ خاص‌ترین‌های انتخابات
با مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات معلوم شد که ۱۱۶ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، در چهار سال بعد هم در خانه ملت خواهند ماند.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است و حکم قطعی دادگاه پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرا شد. واکنش قوه‌قضائیه به ادعای مطرح‌شده درباره بازداشت زیباکلام
قوه قضاییه اعلام کرد: ادعاهای مطرح شده درباره بازداشت صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب کذب است و حکم قطعی دادگاه پس از احضار او به مرجع قضایی، در دادسرای تهران اجرا شد.(ادامه)
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست. نبویان از کاندیداتوری ریاست مجلس کنار کشید /رقابت قالیباف با متکی و ذوالنوری
نبویان گفت: به‌هیچ‌وجه قصد ریاست مجلس ندارم و اصلاً دنبال این موارد نیستم. به دوستانی هم که به دنبال ریاست مجلس هستند توصیه می‌کنم قرار است یک پست ابزار باشد هدف نیست.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد. دروازه‌بان پرسپولیس یک عنوان را از دست داد
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.(ادامه)
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد. مرد آشپز قربانی حسادت همکارش شد
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.(ادامه)
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود. نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند
با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس خواهیم بود.(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز ۲۲ اردیبهشت
قیمت هر سکه طرح جدید امروز شنبه در بازار طلای تهران با ۴۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در کانال ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
انفجار شدید یک ساختمان مسکونی در تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان نامجو را تشریح کرد.(ادامه)
متهم: مقتول را با سنگ کشتند من شمشیر داشتم
متهم به قتل خرده فروش مواد مخدر در بزرگراه آزادگان در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که وی ۸ سال پس از این جنایت دستگیر شد.(ادامه)
غرق شدن دو فوتبالیست مازندرانی در سد
دو فوتبالیست مازندرانی در سد بشل برنجستانک جان باختند.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار با دو ابهام
تیم پرسپولیس در دیداری بسیار حساس به مصاف هوادار خواهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد. ۱۶ نماینده‌ی باقیمانده تهران برای مجلس دوازدهم مشخص شدند/ راهیابی یک مازندرانی در لیست منتخبین
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.(ادامه)
چگونه در رای‌گیری الکترونیکی شرکت کنیم؟
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد و این انتخابات در 8 حوزه شامل «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» از 22 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم. رهبر انقلاب: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است / مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم.(ادامه)
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد. وحشت مداوم اسرائیل از ایران
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.(ادامه)
داوران بازی مرگ و زندگی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
داوران هفته بیست و هفتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد. پایان گروگانگیری آتشین
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1243 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.961 seconds.